10. PROCES SKŁADANIA REKLAMACJI NA PRODUKTY USZKODZONE PODCZAS TRANSPORTU
10.1 Zobowiązuje się klienta do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze towaru od kuriera. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki należy zgłosić zastrzeżenia przewoźnikowi i zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokółu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.
10.2 W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu istnieją dwie formy złożenia pisemnej reklamacji na uszkodzony towar.
1) O odszkodowanie ubiega się NADAWCA . Klient zobowiązany jest do przesłania na adres: Eko-Plus Nowoczesne Systemy Grzewcze Kamil Sadowski ul. Lubelska 30, 10-407 Olsztyn następujących dokumentów:
-Kserokopia listu przewozowego potwierdzona za zgodność z oryginałem lub oryginał listu przewozowego z odbioru przesyłki,
- Faktura zakupu,
- Protokół szkody – jest wymagany w przypadku uszkodzenia lub utraty częściowej przesyłki.
Informacja o uszkodzeniu towaru wraz z numerem zamówienia powinna zostać przesłana niezwłoczne na adres mailowy: biuro@kociolgrzejnik.pl
Wymagamy aby komplet dokumentów został dostarczony przed upływem 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.
2) O odszkodowanie ubiega się KLIENT. (Sytuacja kiedy towar nie został sprawdzony w chwili odbioru przesyłki od kuriera) Klient ma prawo wezwania kuriera w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki, w celu wypisania protokołu reklamacyjnego. Klient zobowiązany jest do przesłania na adres przewoźnika następujących dokumentów:
- Pisemne zrzeczenie się przez NADAWCĘ na rzecz ODBIORCY prawa do dochodzenia roszczeń
- Pisemna reklamacja (nr listu, wartość roszczenia, ogólna informacja o zdarzeniu oraz nazwa banku i numer konta)
- Oryginalny list przewozowy z nadania (od nadawcy) - wysłany przez firmę Eko-Plus
- Faktura zakupu
- Protokół szkody (oryginał) – jest wymagany w przypadku uszkodzenia lub utraty częściowej przesyłki - uzyskany od kuriera podczas odbioru paczki.