Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
KUPON RABATOWY
UWAGA !!!

 INFORMUJEMY, ŻE OD 1 LUTEGO NASTĄPI ZMIANA CEN PRODUKTÓW

BUDERUS O +4%.

 

 

Reklamacja produktów uszkodzonych podczas transportu

10. PROCES SKŁADANIA REKLAMACJI NA PRODUKTY USZKODZONE PODCZAS TRANSPORTU

10.1 Zobowiązuje się klienta do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze towaru od kuriera. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki należy zgłosić zastrzeżenia przewoźnikowi i zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokółu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.

10.2 W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu istnieją dwie formy złożenia pisemnej reklamacji na uszkodzony towar.

1) O odszkodowanie ubiega się NADAWCA . Klient zobowiązany jest do przesłania na adres: Eko-Plus Nowoczesne Systemy Grzewcze Kamil Sadowski ul. Lubelska 30, 10-407 Olsztyn następujących dokumentów:

-Kserokopia listu przewozowego potwierdzona za zgodność z oryginałem lub oryginał listu przewozowego z odbioru przesyłki,

- Faktura zakupu,

- Protokół szkody – jest wymagany w przypadku uszkodzenia lub utraty częściowej przesyłki.

Informacja o uszkodzeniu towaru wraz z numerem zamówienia powinna zostać przesłana niezwłoczne na adres mailowy: biuro@kociolgrzejnik.pl

Wymagamy aby komplet dokumentów został dostarczony przed upływem 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.

2) O odszkodowanie ubiega się KLIENT. (Sytuacja kiedy towar nie został sprawdzony w chwili odbioru przesyłki od kuriera) Klient ma prawo wezwania kuriera w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki, w celu wypisania protokołu reklamacyjnego. Klient zobowiązany jest do przesłania na adres przewoźnika następujących dokumentów:

- Pisemne zrzeczenie się przez NADAWCĘ na rzecz ODBIORCY prawa do dochodzenia roszczeń

- Pisemna reklamacja (nr listu, wartość roszczenia, ogólna informacja o zdarzeniu oraz nazwa banku i numer konta)

- Oryginalny list przewozowy z nadania (od nadawcy) - wysłany przez firmę Eko-Plus

- Faktura zakupu

- Protokół szkody (oryginał) – jest wymagany w przypadku uszkodzenia lub utraty częściowej przesyłki - uzyskany od kuriera podczas odbioru paczki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl